Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Welcome Summer 2012! :D

  Και επιτέλους η μεγάλη μέρα έφτασε! Το καλοκαίρι αρχίζει και επίσημα :D Καλό μήνα σε όλους! :D


  Και μπορεί ο καιρός να μην έχει ακόμη φτιάξει τελείως, μπορεί όλοι να παιδευόμαστε ακόμη με τις εξετάσεις και το διάβασμα αλλά σύντομα όλα τα εμπόδια θα ξεπεραστούν και ο δρόμος θα είναι ανοιχτός για να ζήσουμε ένα αξέχαστο καλοκαίρι! :D 
  Τι να πω τώρα για την πιο υπέροχη εποχή του χρόνου; Με ποιες λέξεις να περιγράψεις όλα αυτά που τόσο απλόχερα σου προσφέρονται αυτούς του 3 μήνες της ανεμελιάς και της ξεκούρασης; Και επειδή δεν θέλω να χαλάσω τη μαγεία της αγαπημένης μου εποχής με τη φλυαρία μου, θα αφήσω τις εικόνες που βρήκα να μιλήσουν από μόνες τους. <3 
  Και ναι λοιπόν κυρίες και κύριοι! Σε λίγες μέρες (μόλις τελειώσουν οι ρουφιάνες οι εξετάσεις δηλαδή) αρχίζει το πάρτυ! Και τι να πρωτοζήσεις μετά; :D
  Και κάτι μου λέει ότι το φετινό θα είναι ένα από τα καλύτερα καλοκαίρια! Και θα κάνω τα πάντα για να συμβεί αυτό! Ήδη έχω βάλει στοίχημα με τον εαυτό μου και μερικούς φίλους να μην αφήσουμε τίποτα και κανένα να μας χαλάσει το καλοκαίρι :D
  Και να μερικά από τα ΜΟΝΑΔΙΚΑ πράγματα που περιμένω πώς και πώς να ζήσω:

● Τις ατέλειωτες βουτιές στην θάλασσά μας <3

                                        
Τις μοναδικές κατασκευές μας στην άμμο <3


Τους πανέμορφους θαλασσινούς μας φίλους <3


Τις αμέτρητες καθημερινές παρτίδες τάβλι με τα φιλαράκια<3


...και τις απίστευτες αντιδράσεις του Σ. όταν χάνει :Ρ


Τους αμέτρητους καφέδες και τους επαίνους του Σ. για τις ικανότητες μου στην παρασκευή τους xD


Τις στιγμές στα beach bars και τις βραδινές μας περιπέτειες <3

 

Τις φωτιές και τα τραγούδια στην παραλία τα βράδια <3


Τα χιλιάδες πεντανόστιμα παγωτά! yum yum <3


Το σοκολατένιο χρώμα στο δέρμα <3


Και εκατοντάδες άλλα υπέροχα πράγματα που μόνο το καλοκαίρι μας δίνει τη δυνατότητα να χαρούμε <3

Καλό καλοκαίρι σε όλους! :D

4 σχόλια: