Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

What a day..!

 Τι μέρα και η χθεσινή... Πώς γίνεται από εκεί που είσαι μια χαρά, ξαφνικά να πέφτεις σε κατάθλιψη, ποτέ δεν το κατάλαβα! Πράγμα περίεργο, αν σκεφτείς ότι κάθε φορά που βγαίνω παθαίνω το ίδιο πράγμα;/
 Και δεν είναι ότι μου φταίνε οι άλλοι. Το πρόβλημά μου είμαι εγώ και μόνο εγώ! Αυτή η καταραμένη διαφορετικότητά μου από τους άλλους, οι περίεργες προτιμήσεις μου που δεν συμπίπτουν με κανενός άλλου τα γούστα, που με κάνουν να νιώθω παντού και πάντα παρείσακτη και απροσάρμοστη. Και είναι τόσο σπαστικό... Να είσαι με μια παρέα και ταυτόχρονα να νιώθεις ότι ουσιαστικά δεν έχεις θέση σ' αυτή την παρέα. Να ανοίγουν μια συζήτηση, οποιαδήποτε συζήτηση, και να βλέπεις ότι δεν μπορείς να συμμετέχεις σε καμία από αυτές, απλά και μόνο επειδή δεν ξέρεις τίποτα σχετικά με το θέμα συζήτησης, όποιο κι αν είναι αυτό, γιατί δεν σ' αρέσει τίποτα από όλα αυτά που αρέσουν στα παιδιά της ηλικίας σου. Και έχεις που έχεις τον πόνο σου κάθε φορά που συνειδητοποιείς τη διαφορετικότητά σου από τους άλλους συνομήλικούς σου, έχεις και την κολλητή σου να σου διπλασιάζει αυτό τον πόνο κάθε φορά που σε λέει "έλεος, δεν ξέρεις τι είναι αυτό;" ή "αν είναι δυνατόν! δεν ακούς την τάδε τραγουδίστρια ή δεν σ' αρέσει η τάδε ταινία; ΠΟΥ ΖΕΙΣ;"
 Έλα ντε; Πού ζω; Σε ποιον δικό μου κόσμο είμαι συνέχεια και δεν παρουσιάζω καμιά ομοιότητα με κανέναν;
 Καταραμένη εφηβεία! :@ πάλι εσύ φταις για όλα! -.-
 Χθες όμως, υποσχέθηκα κάτι στον εαυτό μου... Πως η χθεσινή ήταν η τελευταία φορά που έκλαιγα την μοίρα μου την ώρα που ήμουν με τους φίλους μου. Γιατί δεν γίνεται να βγαίνω μια φορά την εβδομάδα και αυτή τη μοναδική φορά που βγαίνω να καταφέρνω πάντα να τη δηλητηριάζω και να χαλάω και την διάθεση των άλλων. Και στην τελική, τι μου φταίνε οι άλλοι αν εγώ είμαι έτσι όπως είμαι; Αν είμαι απροσάρμοστη, ακοινώνητη και παρείσακτη παντού, τι μου φταίει η Α. που είναι τα εντελώς αντίθετα απ' αυτά; Ή αν είμαι άσχημη και δεν γυρίζει να με κοιτάξει άνθρωπος, τι μου φταίει η Μ. που είναι πανέμορφη, αρέσει σε όλα τα αγόρια κι έχει γκόμενο σχεδόν πάντα; Απολύτως τίποτα... Το πρόβλημα είμαι εγώ, κι όταν καταφέρω να με αποδεχτώ με όλα τα μειονεκτήματά μου -γιατί από πλεονεκτήματα ούτε δείγμα- τότε ίσως καταφέρω να μη γίνομαι τόσο φορτική και στους γύρω μου.
 Anyway, εκτός απ' τα παραπάνω, εκκρεμεί και η λίστα με τα "πρέπει" μου, στην οποία προστέθηκαν κι άλλα:/ Βγήκε όμως η έκθεση του σχολείου και κοντεύω να μαζέψω τα λεφτά για την κολόνια! :D Θα πάω και για ψώνια με τον Σ. το άλλο Σάββατο - τι καλύτερο; =D


Υ.Γ. Χθες τελικά δεν είχαμε θέατρο :( Πφφφ...-.^



3 σχόλια:

  1. Ειλικρινα, επρεπε να διαβασω ολες τις μπουρδες για να φτασω στν αναφορα στο ατομο μου? Πωωωω....

    Πλακα κάνω :Ρ

    Δεν μπορω να πω πως δεν εμεινα ικανοποιημενος απο τα οσα αποφασισες τελικα... Γιατι ειλκρινα οπως χιλιαδες φορες σ εχω πει δεν υπαρχει λογος, πραγματικος και ουσιαστικος, για να στεναχωριεσαι, να νταουνιαζεις ΝΑ ΚΛΑΙΣ!!! και να καταστρεφεις και το κεφι σου και τν βολτα μας... Οπως σου ειπα, κα οπως λες και εσυ, ειναι πολυ πολυτιμο αυτο το Σαββατο απογευμα για να το μαυριζουμε...;)
    Οποτε ΞΕΧΝΑ τις χαζαμαρες που λες περι διαφορετικοτητας και οτι δν ταιριαζεις πουθενα και τετοια και μν σ ξανακουσω να ντρεπεσαι για τις προτιμησεις σου.

    Βεβαια, καταλαβαινω αυτα π λες, για τις αλλες... Ειναι οντως σπαστικο αυτο π κανε η Α, αλλα δεν το καταλαβαινει, ετσι ειναι ο χαρακτηρας της.. Απλα... Αυτη ειναι... Και η Μ το ιδιο (οσο για αυτο το να ζηλευεις τις φιλες σου ειναι κακο...:/ )
    Ποσες φορες πρεπει να σου πω οτι δεν εισαι ασχημη??? Απειρες μαλλον γιατ δεν βλεπω χαιρι με τις τρεισχιαλαδοπενταστικομυριαδομμυρια φορες π το εχω πει....

    Ειπες κατι πριν... Η Α. ειναι εντελως αντιθετη απο εσενα... Βλεπεις; Ειστε διαφορετικες αλλα ειναι η καλυτερη σου φιλη και οπως εσυ την εχεις φιλη παρ ολες τις διαφορες σας, ετσι σε εχει και εκεινη.


    Τελικα το κλεισαμε? Θα παμε? Τε-λει-α ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκεια μου...
    Δεν ειναι κακο να εχεις διαφορετικα γουστα απο τους αλλους....
    Ισα-ισα σε κανει πιο μοναδικη..:)
    Οσο αφορα την Μ και την Α..
    Το οτι δεν εχεις αγορι δεν σημενει οτι δεν εισαι εξισου ομορφη με την Μ...
    Απλα εσυ μπορει να ψαχνεις κατι διαφορετικο απο την Μ. ή εσενα να μην σου τραβαει κανενα αγορι τν προσοχη...οχι ομως πως δεν ενδαφερονται για σενα...
    Ή οτι η Α. λεει καποια πραγματα που εσενα σε πληγωνουν,αυτη ειμαι σιγουρη πωε δεν το καταλαβενει και το κανει ασυνηδητα..
    Εχω και εγω μια τετοια φιλη που πεταει πολλες φορες πραγματα που με πληγωνουν αλλα ξερω πως μαγαπαειπολυ
    Επισεις η λεξη ακοινωνητη δεν υπαρχει στο λεξιλογιο μου..
    Δεν εισαι ακοινωνητη..απλα προσεχεις οι ανθρωποι που σε περιτριγιριζουν να αξιζουν..:)
    Και οσο και αν δεν θελεις μπορεις να με πιστεψεις γιατι τι σου ειμαι?Μια αγνωστη...ακουσε τους φιλους.....θα βρεθει αυτος που θα σε λατρεψει για τα πλεονεκτιματα σου και θα σε αγαπησει με τα ελλατωματα σου....
    Και μην στεναχωριεσαι οταν εισαι με ανθρωπους που σου αγαπανε...τους σταναχωρει και αυτους...
    Αυτα απο μενα ...
    Να σε παντα καλααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ και τους δύο για τα σχόλια και τα καλά σας λόγια! :) Όμως κάποια από τα παραπάνω δεν ισχύουν πλέον.. ή μάλλον ισχύουν αλλά δεν έχουν πια τόση επίδραση στην ψυχολογία μου. Κι αυτό γιατί έχω αποδεχτεί κάποια πράγματα στη ζωή μου και έμαθα να ανέχομαι κάποια άλλα. :)
    Anyway, Σαράντη εσύ θα καταλάβεις στην πορεία τι εννοώ. Και Σάντρα χαίρομαι που ανακάλυψες και εσύ το παρακμιακό μου blog :p Καλώς ήρθες λοιπόν :) xD

    ΑπάντησηΔιαγραφή